Latest news
ნიკოს კარველას საგადასახადო სამსახურის ინსპექტორებთან შელაპარაკება მოუვიდა 12 ოქტომბრიდან საბერძნეთში ციფრული ბარათი ახალ შრომით სექტორებზშიც დაინერგება ჩემი სახლი 3 - საბერძნეთში პირველადი საცხოვრებლის შესაძებად 230 000 ევრომდე შეღავათიანი სესხები გაიც... კოზანი: პენსიონერის სახლში სახიფათო ქიმიური ნივთიერება აღმოაჩინეს დააკავეს 38 წლის კაცი, რომელმაც 150-ზე მეტი საკანალიზაციო ჭის ლითონის სახურავი მოიპარა ტების ხეობა 2 დღით დაიკეტება - მძღოლებისთვის ალტერნატიული მარშრუტი ამოქმედდება საბერძნეთი: აფთიაქებმა გრიპის საწინააღმდეგო ვაქცინების 30% უკვე მიიღეს პელა: 63 წლის კაცის საწყობში 12 კილოგრამზე მეტი კანაფი აღმოაჩინეს ΕΦΚΑ-სა და სახელმწიფოს წინააღმდეგ სავარაუდო თაღლითობის საქმეზე 11 ბრალდებული წარდგა სასამართლოს წინა... საბერძნეთი: მოსალოდნელია საჰარას მტვერი და ტალახიანი წვიმა
კვირა, ოქტომბერი 11, 2026
საბერძნეთიUncategorized

საბერძეთის განვითარების სამინისტრო ლიფტების რეგისტრაციის მნიშვნელობაზე საუბრობს

საბერძეთის განვითარების სამინისტრო ლიფტების რეგისტრაციის მნიშვნელობაზე საუბრობს

ლიფტების სავალდებულო ელექტრონული რეგისტრაციის ბოლო ვადა 2026 წლის 30 ივნისია. ხელისუფლების განცხადებით, 30 ივნისი რეგისტრაციის საბოლოო თარიღია, ამიტომ ყველა მფლობელმა და შენობის ადმინისტრატორმა პროცედურა დროულად უნდა გაიაროს.

რეგისტრაცია უფასოა და სპეციალურ ელექტრონულ პლატფორმაზე Taxisnet-ის კოდების გამოყენებით ხორციელდება. პროცედურა რამდენიმე წუთს გრძელდება და ყველა ტიპის ლიფტს ეხება – მრავალბინიან და კერძო საცხოვრებელ სახლებში, სასტუმროებში, ოფისებში, სავაჭრო ცენტრებსა და სხვა კომერციულ თუ შერეული დანიშნულების შენობებში. რეგისტრაცია აუცილებელია იმ შემთხვევაშიც, თუ ლიფტი უკვე სერტიფიცირებულია, ან ადრე სხვა რეესტრში იყო გატარებული.

სამინისტრო პასუხისმგებელ პირებს განსაკუთრებული ყურადღებისკენ მოუწოდებს და აფრთხილებს, რომ მხოლოდ განაცხადის დროებითი შენახვა საკმარისი არ არის. აუცილებელია მისი საბოლოო დადასტურება, რის შემდეგაც სისტემა გასცემს უნიკალურ საიდენტიფიკაციო ნომერს.

30 ივნისის შემდეგ დაურეგისტრირებელი ლიფტების მფლობელებს ჯარიმები დაეკისრებათ: 1 000 ევრო – საცხოვრებელი შენობებისთვის, 2 500 ევრო – კომერციული ან შერეული დანიშნულების შენობებისთვის და 5 000 ევრო – საზოგადოებისთვის ხელმისაწვდომი ობიექტებისთვის.

1-ლი ივლისიდან რეგისტრაციის ნომერი ლიფტებისთვის ოფიციალური ტექნიკური იდენტიფიკაციის ნაწილი გახდება და მისი მითითება ტექნიკური მომსახურების ყველა დოკუმენტში სავალდებულო იქნება. შესაბამისად, დაურეგისტრირებელი ლიფტებისთვის კანონიერად ტექნიკური მომსახურების გაწევა იქნება შესაძლებელი მანამ, სანამ პასუხისმგებელი პირები არ გადაიხდიან ჯარიმას და არ დაასრულებენ რეგისტრაციის პროცედურას.

Facebook Comments Box

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იქნება. სავალდებულო ველების მონიშვნის ნიშანი *